Berättelsen om Washologi och om hur Skellefteåtjejen, mamman mitt i livet fick idén som blev till det förtjusande Washoligiprodukterna.

WASHOLOGI – ”läran om tvätt”  är den produktserie som Viktoria tagit fram utifrån en idé och seriöska kundundersökningar om tvättvanor.

Marknadsundersökningen visade att den egenskap som flest personer tycker är viktig, nummer ett på listan är effektivitet, som nummer två kom doft någt som också är viktigt för mjukmedel.

Träningskläder, underställ och annan syntet var något som många påpekade att det var svårt att få rent och luktfritt, träningskläder luktade unket/svett efter tvätt i 40 grader.
En annan spännande sak var att måna ansåg att snygg design på förpackningarna skulle vara ett plus då de tycker att de produkter som finns på hyllorna idag var gammaldags och fula.

Alla vi pratade med skulle välja ett miljöanpassat tvättmedel. Bra tyckte vi!  

OCH DET ÄR NU WASHOLOGI KOMMER IN I BILDEN

 

 

”När du väljer Washologis produkter ska du veta att det är resultat av vårt arbete med att erbjuda högsta kvalitet, snygga förpackningar med ett miljötänk i fokus.

Att tvätta ska vara lite roligare med Washologi. Det ska kort sagt vara enkelt att göra ett bra val!

Washologi är en kombo av avancerad kemi och ett tydligt men milt och behagligt doftspråk som har till syfta att  väcka känslor som:

SPORT– Jasmin, är fräsch och blommig, sommar.

HARMONI– Lavendel, känd för sina lugnande och  egenskaper och traditionellt använt till textilier.

LÄNGTAN– Bomullsblomma, mjuk doften av bomull till bomull! Perfekt!

VÄLBEHAG– Mimosa en mjukt rogivande doft som minner om Asien.

HONOM- Bergamott, citrusfräsch och manlig, sportig doft med en aning sandelträ

HENNE- Liljekonvalj, ljuv doftande av denna spröda blomman som är synonym med försommar.

  • 1
  • 2
Stäng meny
×

Kundvagn