Produktserie: Prenumeration

Anslut dig till vår säsongsprenumeration och låt dig överraskas av en ny, limited edition-doft varje säsong. Vid din första leverans får du en sprayflaska och tre refiller för 148 kr. Därefter betalar du endast 99 kr var tredje månad – och frakten är alltid gratis! Upplev doftens magi året om, utan bindningstid.

Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se eller scrolla ner på denna sida för att läsa vanliga frågor och svar.

Är du redan prenumerant?

Logga in på ditt konto för att enkelt hantera dina prenumerationer.

VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

PRENUMERATION OCH LEVERANS

Hur fungerar säsongprenumerationen?

När du prenumererar får du en ny limited edition-doft varje säsong (var tredje månad januari, april, juli, oktober), direkt hem till din postlåda. Varje säsong erbjuder en unik doft framtagen för att passa årstiden. Denna doft finns inte tillgänglig att köpa på hemsidan utan skickas endast ut till prenumeranter.

Vilka produkter kan jag prenumerera på?

Du kan prenumerera på (produkt + länk till produkt)

Hur ofta levereras dofterna?

Dofterna levereras fyra gånger per år: i januari, april, juli och oktober. Perfekt för att uppdatera doften efter årstiderna!

Du debiteras var tredje månad på samma datum som din första beställning. Vi skickar produkten inom 1-2 dagar efter debitering. Du kan se nästa debiteringsdatum på din kundprofil, och om du vill ändra datumet inom den angivna månaden är du välkommen att kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se!

Kan jag ändra hur ofta jag vill ha hem produkter?

För närvarande är prenumerationen säsongsbaserad, vilket innebär leveranser var tredje månad. Men du kan kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se om du vill ändra datumet inom den angivna månaden.

Via kundportalen kan du dock välja att hoppa över nästa leverans om du har tillräckligt med produkt hemma.

Hur långt i förväg meddelar ni vilken doft som kommer?

Vår idé är att varje säsongsdoft ska vara en överraskning för att ge en extra spännande upplevelse vid varje leverans. Därför går vi inte ut med information om doften i förväg. Men om du absolut vill veta vilken doft som väntar, är du alltid välkommen att kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se.

Kan jag välja vilken doft jag vill ha?

Våra säsongsdofter är exklusivt framtagna för varje säsong och skickas automatiskt ut enligt vår kalender. På så sätt får du alltid en ny, unik doft att upptäcka inför varje säsong. Om du har några förslag får du gärna maila in dem till info@vasterbottenssapa.se

Vad ingår i den första leveransen?

Vid din första leverans får du en tom sprayflaska samt tre refiller av den säsongsaktuella doften. Därefter skickar vi endast tre refiller varje säsong som du enkelt kan använda med samma flaska.

Hur länge räcker en refill?

En utspädd refill ger 0.5 L städspray.

BETALNING

Hur mycket kostar prenumerationen?

Första beställningen kostar 154 kr och inkluderar sprayflaskan samt tre refiller. Därefter kostar det 99 kr var tredje månad, och frakten är alltid gratis.

Hur går betalningen till?

Summan kommer automatiskt att dras av från det bankkonto du valt när du startade din prenumeration. 

Om du loggar in på ditt prenumerationskonto kan du enkelt byta betalkort.

Det går inte att välja Klarna som betalmetod.

Kan man använda Klarna som betalmetod?

Nej, det går inte att välja Klarna som betalmetod vid prenumeration. (Klarna går endast att välja vid engångsköp)

Är det någon uppsägningstid?

Nej, du kan när du vill avsluta din prenumeration. Dock senast 3 dagar innan din nästa leveransdatum.

Kan jag ge bort prenumerationen som present?

Ja, vår säsongsprenumeration är en fantastisk presentidé! Kontakta oss för att ordna med en gåva till någon du tycker om, och vi ser till att de får en exklusiv doftupplevelse hela året.

KONTO OCH HANTERING

Hur loggar jag in på mitt konto?

När du prenumererar, får du ett bekräftelsemail med länken till ditt konto. Varje nästa gång kan du enkelt hantera dina prenumerationer genom att trycka profil-ikonen (👤) på hemsidan.

Kan jag själv göra ändringar i min prenumeration? (t.ex. lägga till/ta bort produkter, ändra leveransadress)

Ja, när du loggar in på din kontosida kan du ändra din e-postadress, redigera fraktinformation och betalningsinformation, lägga till/ta bort en engångsprodukt, hoppa över framtida beställningar i prenumerationen och naturligtvis pausa och avbryta din prenumeration. För att återaktivera den, vänligen kontakta oss på info@vasterbottenssåpa.se!

Hur ändrar jag min adress?

Du ändrar din adress genom att logga in på ditt konto och trycka "Ändra" i leveransfältet.

Hur avslutar jag min prenumeration?

Vad tråkigt att du vill avsluta din prenumeration, vi hör gärna din feedback!

Avsluta din prenumeration genom att logga in på ditt konto > Hantera prenumerationer > Avsluta prenumerationen.

Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp!

Hur återaktiverar jag en tidigare prenumeration?

För att återaktivera en pausad eller avbruten prenumeration, vänligen kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se!

PRODUKTER OCH PROBLEMHANTERING

Vad är skillnaden mellan dessa säsongsdofter och era andra dofter?

Våra säsongsdofter är limited edition och skapade med inspiration från aktuella trender och årstidens doftnoter. De erbjuds endast under en specifik säsong och finns inte tillgängliga året runt och går inte att köpa för icke prenumeranter.

Kan jag köpa de säsongsdofter jag tycker om separat?

Om det är någon doft du tycker extra mycket om och önskar påfyllning på kan du kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se men vi kan inte garantera att vi har några extra på lager.

Vad händer om jag inte tycker om en specifik säsongsdoft?

Eftersom våra säsongsdofter är specialdesignade för varje period kan de vara olika från gång till gång. Skulle du inte tycka om en doft, kan du hoppa över den kommande säsongen eller ge refillerna vidare som en gåva!

Vad händer om min flaska går sönder?

Om din sprayflaska går sönder eller skadas, kontakta oss på info@vasterbottenssapa.se så hjälper vi dig med en ersättningsflaska, så att du kan fortsätta använda dina refiller utan problem.

Kan jag avbryta min order när den är slutförd?

När din order har lagts kan beställningen tyvärr inte avbrytas och du står själv för returfrakten om du vill returnera varorna.

Du måste avsluta eller pausa din prenumeration för att inte få fler leveranser efter det.

Kan jag få en återbetalning om jag inte är nöjd?

Eftersom våra säsongsdofter är specialtillverkade och unika för varje leverans, erbjuder vi inte återbetalningar på använda refiller. Om du är missnöjd, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att hitta en lösning.

Tack för att du väljer Västerbottenssåpa

- Sara och teamet