Meri på kundtjänst - En strålande stjärna

Vi har förmånen att ha en strålande stjärna på vår kundtjänst - Meri.
Hon är inte bara en skicklig problemlösare utan också en väldigt viktig del av vårt team. Meri skapar positiva kundupplevelser med en unik förmåga att förstå och möta varje kunds behov.

 

Berätta om din roll som kundtjänstansvarig hos Västerbottenssåpa.
Som kundansvarig är det jag som har den mesta kundkontaken men jag sköter även en del annat som rör kundernas beställningar.

Om du bara fick välja en produkt från Västerbottenssåpa, vilken skulle det vara?
Såpasprayen! Den har verkligen underlättat hemma hos mig och fungerar till det mesta.

Vilket är det mest minnesvärda kundinteraktionen du haft på Västerbottenssåpa?
Det är många men kvinnan som hade provat det mesta till sina kakelfogar i badrummet och som lyckligt skrev tillbaka att tipsen hon fick hjälpte, sånt värmer hela dagen.

Om Västerbottenssåpa vore en superhjälte, vad skulle vår superkraft vara?
Då skulle det vara att kunna omvandla koldioxid till såpa, eftersom vi redan är en cirkulär produkt.

Om du kunde byta jobb för en dag med någon annan på företaget, vem skulle du välja och varför?
Marco som såpsjudare, för då luktar man gott av såpa hela dagen.

Att ha Meri i vårt team är verkligen en tillgång och påminner oss om att engagemang och medmänsklighet på jobbet ger riktigt bra resultat. Tack, Meri, för att du är den strålande stjärnan på vår kundtjänst och inspirerar oss att sträva efter det bästa varje dag.

Tillbaka till blogg